Najčastejšie poruchy
V MENIČI KRÚTIACEHO MOMENTU
Najbežnejším príznakom poruchy meničakrútiaceho momentu sú vibrácie vozidla, ktoré sa zvyčajne zvýrazniazrýchlením v plynovom bode medzi 80 a 100 km / h, pričom zmiznú, ak budú naďalej zrýchľovať.
ZLÁ ÚDRŽBA BOXU
Udržiavanie správnej hladiny oleja nám pomôže vyhnúťsa poruchám, ale ak je hladina kvapaliny ATF (špecifická pre zmeny) nízka vprevodovke, olejové čerpadlo bude ťahať vzduch spolu s tekutinou, ktorávytvorí bubliny vo vnútri hydraulického okruhu. Je nevyhnutné zvoliťsprávny olej pre prevodovku. Použitie nesprávnej kvapaliny môže spôsobiťnielen zlú kvalitu pri vykonávaní zmien, ale môže tiež viesť k poškodeniu prevodovky, čo môže viesť k veľmi nákladným poruchám.
ZLÉ ELEKTRONICKÉ RIADENIE
Akákoľvek chyba v meraní senzorov, aleboelektrohydraulického modulu, ktorý riadi otváranie ventilov, spôsobí, že sabox dostane do tzv. Núdzovej fázy.
PORUCHY V SOLENOIDOVÝCH VENTILOCH
Najbežnejšie príznaky poruchysolenoidového ventilu sú núdzová fáza s poruchovými kódmi týkajúcimi sasolenoidových ventilov a údermi pri zmene prevodového stupňa. Tentopríznak sa zvyčajne vyskytuje, keď tento pochod vstupuje, aj keď je vypnutý.
ROZBITIE BUBNA
Zaznamenáme , že zmenatrhne, a dokonca nám neumožňuje zmeniť prevodový stupeň. Tiež zvýšeniemaziva, ktoré spôsobí, že systém vstúpi do núdzovej fázy.
PORUCHY OLEJOVÉHO ČERPADLA
Ak čerpadlo zlyhá a nevysiela dostatokmaziva, v skrinke nebude hydraulický tlak a prevádzka nebude správna.